Recommendation concerning the Status of Higher-Education Teaching Personnel

Recommendation concerning the Status of Higher-Education Teaching Personnel 11 November 1997 Preamble The General Conference of the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO), meeting in Paris from 21 October to 12 November 1997, at its 29th session, Conscious of the responsibility of states for the provision of education for all in fulfilment of ArticleContinuar lendo “Recommendation concerning the Status of Higher-Education Teaching Personnel”

Museus e cidade

Quando o museu vai para a cidade O velhinho museu Gulbenkian, agora cinquentenário, abriu portas para a cidade. E certo que anunciou o encerramento do se Centro de Arte moderna, durante dois anos. Mas em contrapartida, organiza exposições na cidafe. O exemplo aqui apresentado, desenvolve nas amoreiras. Um dos centros comerciais da cidade. As obreasContinuar lendo “Museus e cidade”