Billets

Jam Session com Ensemble Surabi

O Ensemble Surabhi  atuou no passado dia 20 no Anagrama -studio lab em Lisboa, integrando na Tournée mundial “Surabhi Peace Tour 2019”, que passa pelo Vietnam, Espanha, Portugal e Senegal, o anagrama – oficina de sonhos tem o orgulho de receber este grupo numa sessão aberta a todos para partilhar momentos musicais inesquecíveis com estes fantásticos músicos.

o Ensemble Surabhi  definem-se “An exciting artistic eclectic mix of sounds and movement, Surabhi Ensemble – a Chicago-based world music group has been performing to cross-cultural audiences across the Midwest and USA for over a decade. The concept and ensemble was founded by Veena artiste Saraswathi Ranganathan – with the mission of  bringing together people to celebrate diverse global cultures, musical genres, race, religion, and color! Surabhi Ensemble has been delighting audiences with lush rustic soundscapes of flamenco music, mellifluous Middle Eastern Maqams, African rhythms woven into the rich sounds of Indian Classical ragas, embellished with blues and folk melodies. Performances often include both music and dance from the Indian, African, Middle Eastern and Spanish flamenco traditions. Sounds like a heady impossible mix?”

Para ver no Youtube